Porast turističkih dolazaka i noćenja

03. 07. 2017.

U prvih šest mjeseci 2017. godine u Zagrebačkoj županiji zabilježeno je 35.652 turističkih dolazaka što je za 19 posto više nego u istom razdoblju 2016. godine. Porastao je i broj turističkih noćenja za 11 posto i to s 57.548 na 64.100.
Od ukupnog broja noćenja na području Zagrebačke županije, 42.965 noćenja ostvarili su stranci, a domaći gosti 21.135 noćenja. Od ukupnog broja dolazaka, 24.186 gostiju bili su stranci, a preostalih 11.466 domaći gosti. U prvoj polovici 2017. godine Zagrebačku županiju tradicionalno su najviše posjećivali gosti iz Njemačke, Italije, Bugarske, Bosne i Hercegovine, Austrije i Nizozemske, a u ljepote „zelenoga zagrebačkog prstena“ uvjerili su se i oni iz SAD-a, Koreje, Australije, Tajlanda i Brazila.
Najposjećeniji gradovi bili su Velika Gorica, Samobor i Sveta Nedelja.

Novosti

15. 02. 2019.

Fašnik u Zagrebačkoj županiji

Fašnik, poklade, mesopust, karneval… razdoblje je prije korizme u kojemu se priređuju povorke maškara, kostimirani i maskirani plesovi, bakljade, vatrometi, te na kraju svečano spaljuje velika lutka, personifikacija ‘princa karnevala’. Običaj se najvjerojatnije razvio iz rimskih bakanalija, luperkalija i saturnalija, ali je utemeljen i na magijskom vjerovanju u gonjenje zlih sila, kao i protjerivanje zime, […]

Čitaj dalje →

01. 02. 2019.

Promocija Zagrebačke županije na sajmu Destination Show u Londonu

Turističke zajednice županija klastera Slavonija: Brodsko – posavska, Osječko – baranjska, Požeško – slavonska, Virovitičko podravska i Vukovarsko – srijemska, u suradnji sa TZ Zagrebačke županije te uz potporu Hrvatske turističke zajednice, prestavljaju ponudu istočne Hrvatske i Zagrebačke županije na sajmu Destinationshow koji se od 30. siječnja do 3. veljače održava u Londonu. Hrvatska je iznimno popularna […]

Čitaj dalje →

28. 01. 2019.

Noć muzeja

Hrvatsko muzejsko društvo 1. veljače, po četrnaesti puta, organizira manifestaciju Noć muzeja, ove godine pod nazivom „Muzeji – inovacije i digitalna budućnost“. Hrvatski muzeji u svojoj svakodnevnoj praksi koriste suvremene tehnologije, što podrazumijeva inovativno i kreativno sagledavanje muzejskih mogućnosti i veću dostupnost muzejskih sadržaja novim segmentima muzejske publike putem različitih digitalnih platformi, mobilnih aplikacija i […]

Čitaj dalje →

18. 01. 2019.

HTZ kroz tri javna poziva dodjeljuje 8.5 milijuna kuna

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je tri javna poziva putem kojih će se u 2019. godini dodjeljivati bespovratna financijska sredstva s ciljem unapređenja proizvoda, stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini te obogaćivanja ponude u pred i posezoni. Riječ je o Javnom pozivu za dodjelu potpora turističkim zajednicama za programe (projekte) na turistički […]

Čitaj dalje →